Friday, October 14, 2011

abah.

Mak dan Abah. Raya 2009. Mak tengah kurus masa ni.
Abah tengah gemok masa ni.


Dah dekat sebulan, tak jumpa abah.
Haha.tak sempat-sempat nak balik rumah.
Ada saja program hujung minggunya.

Tu lah abah. Tak nak ikut mak naik KL. Noreh la bagai. Saja la tuh, alasan..haha. Tak payah noreh-noreh da. Cukupkan saja duit pencen yang ada. Alahai, penatlah noreh. Duk lepak goyang kaki je la kat rumah tuh!

Semalam, abah datang juga akhirnya dengan mak. Teman -derive-kan mak jumpa orang dekat-dekat sini. [tp,takde la dekat mana pun, 45minit jugak!]

Semalam, abah demam. Alahai, siannya.. Abah nampak kurus je.
Penat ye bah? Sorry la bah, semalam makan lauk sardin jep. Tapi, sedap kan? haha, Gemok yang masak.

Minggu depan, kitorang balik ye bah!
Mak, sila duduk diam-diam je kat rumah ea..kitorg nak balik~ =p

Abah dan saya. Saya masih jugak gemok masa ni. Haish, stress!

Oh! harini, saya juga terasa seperti mahu demam lah. Dah minum air recharge td. ehem, iklan la pulak.adoyai~

No comments:

Post a Comment