bebola sotong



situasi:

balik dr kelas, dr jaoh aku nmpak seorg gadis berjalan layu.
nmpk sgt letih dan memenatkan.
itu bru ak yg nmpk, tah ape yg die rse time tu...

aku pn dgn x malu lg segan, tego la die.
haha... x bereaksi sungguh respon yg diberi!
x mnjdi sungguh terjahan yg aku lakukan td...ceh~

si gadis layu ini rupe2'ye berpuase arini... sok da ley raye la die, abes da pose 6 die.
aku?? kuang... seari pn x dpt. ingt nk pose rini, tetibe...TET!!
padan muke, lelambat lg.

cite punye cite.. si gadis yg sdg berpuase ini pn mencadangkan stu menu yg hebat.
TAKOYAKI!
haha, dalam hati ak da keciur2 da.. dap2!!

setelah berpisah dgnnya di persimpangan jalan, berjumpe pula aku dgn si gadis yg lain..
si gadis berdiri (sebenarnya duduk je pn...) di atas tungganganya, lalu aku pn menegurnya.

"mau kemana?"
"JJ"

haha, dlm hati berbunga riang... takoyaki mlm ni mmg jd rezeki aku la~
kiriman wang bertukar tangan, hati x saba menunggu temanku pulang...

hahahuahahah~~~

Comments

  1. loorr ingtkn sape lah td
    cek gedebush upenye

    hehheheh thanks follow i..
    BEBOLA SOTONG NI MMG SEDAP wooowwoo!!!! XD

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Lagu mana

RINDU

Harapan