perjalanan yang kabur.

belajar? abis da...
konvo? bln 10 ni..
keje?? tgh tunggu posting. Insya Allah.
kawen? tahun depan..hahaha~

bosan. letih. penat.
ok. saya admit.
walaupun saya tak bekerja.saya tetap penat.

gemuk!
ok. saya admit.
lutut kiri saya mulai sakit. tak boleh lipat. dan sakitnya tak hilang.
dan kini, makin kerap.

saya nak mengadu ke mak. "mak, kaki ain sakit la. nak urut~"
tapi. kaki mak saya juga sakit.
beliau sibuk ke sana ke mari.
jadi. tak jadi ngadu.
tanggung sendiri malam-malam bermimpi dapat urut.

makanya.
saya tekad.
saya nak kurangkan berat.
bukan melawa. tapi sebab kaki saya tak tertahan beban.sakit.
ni betul punya sakit.

berkat bulan ramadhan yang bakal tiba.saya mencuba.
sila bantu saya.
persetankan segala macam sindiran dan godaan.
haha. bole tak? cuba kita tunggu dan lihat.



anak kami ketiduran. tidurlah anak maryam. kami di sini.

Comments

Popular posts from this blog

Lagu mana

RINDU

Harapan